maandag 15 oktober 2012

Robert, het VUmc Cancer Center en de halve marathon van Amsterdam!

"Beste Duinloper,

Zoals jullie weten is hardlopen voor mij een leuke hobby met steeds weer een nieuw, uitdagend doel in het vooruitzicht. Dit jaar loop ik 21km tijdens de TCS Amsterdam Marathon 2012 ter ondersteuning van het VUmc Cancer Center Amsterdam (CCA, www.vumc.nl/CCA/). Als medewerker van het CCA zet ik mij samen met anderen in voor een snellere diagnose van kanker en betere behandelmethoden tegen deze ziekte die iedereen in onze samenleving raakt. Om dit alles dit jaar wat meer kracht bij te zetten, zet ik mij in voor dit goede doel. Daarvoor is ook jullie bijdrage hard nodig, dus steun mij en het CCA in de strijd tegen kanker!

Er is een online charity platform opgericht waarop jullie mij kunnen terugvinden via onderstaande link.

Via de groene button "support" is het eenvoudig en veilig een eventuele bijdrage te doen.

Alvast bedankt voor jullie steun!

Robert van Boerdonk"